top of page
Kampania wizerunkowo-informacyjna dla Pomorskiego

Kampania wizerunkowo-informacyjna dla Pomorskiego

Pomorskie

W ramach wygranego przetargu zrealizowaliśmy kampanię wizerunkowo-informacyjną dla Pomorskiego. Wyzwanie, przed jakim stanęliśmy, polegało na zaprezentowaniu pozytywnego wpływu Funduszy Europejskich na jakość życia mieszkańców Pomorskiego.

Region pozyskał łącznie ze środków unijnych 48 mld zł, czyli 100 zł na sekundę! W ramach kampanii stworzyliśmy sympatycznych brand heroes: Panią i Pana Pompastic (od połączenia słów Pomorskie i fantastic). To pełna energii para, która jest w świetnej formie – tak, jak Pomorskie – i swoją witalnością dzieli się z innymi.

Nasi bohaterowie wcielają się w różne role i prezentują pozytywny wpływ środków z FE na poszczególne dziedziny życia. W ramach kampanii odpowiadaliśmy także za planowanie i zakup większości mediów. Efekty można zobaczyć w komunikacji miejskiej, outdoorze, prasie i social mediach.

bottom of page