top of page
Komunikacja produktowa dla marki Polbruk

Komunikacja produktowa dla marki Polbruk

Polbruk

Czasami marka jest tak popularna, że jej nazwa staje się synonimem dla produktu. Komu nigdy nie zdarzyło się wypowiedzieć frazy „adidasy Nike’a” :)? Podobnie wygląda sytuacja z naszym klientem – Polbruk jest tak szeroko rozpoznawalny, że w zasadzie nazwy firmy używa się zamiast określenia „kostka brukowa”. Podkreśla to stworzony przez nas nowy key visual brandu.

Według badań Polbruk jest najbardziej obecną w przestrzeni marką kostki brukowej w naszym kraju. W skrócie – na tym Polska stoi! Przygotowaliśmy także nową komunikację produktową dla Polbruku. Nieco ekstrawagancki, odważny wzór w paski nasunął skojarzenia z białym tygrysem, który pilnuje posesji. Zaznaczamy w ten sposób, że marka Polbruk może być wybierana przez użytkowników szukających mniej klasycznych rozwiązań.

bottom of page