top of page
Rebranding dla Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości

Rebranding dla Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości

2018

Polska Fundacja Przedsiębiorczości

Rebranding dla naszego nowego klienta – Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. PFP to instytucja z otoczenia biznesu, która od ponad 20 lat zajmuje się wsparciem mikro, małych i średnich firm w całym kraju.
Naszym zadaniem było wyraźniejsze zakodowanie kluczowych wartości i kompetencji instytucji. Zawarte w sygnecie skrzydła symbolizują opiekę, jaką PFP otacza przedsiębiorców, a także jej efekty – rozwój i uskrzydlenie firm, które mogą wznieść się na wyższy poziom. Zintegrowane liternictwo w logotypie buduje skojarzenia ze ścisłą współpracą i wsparciem. Na nowo zdefiniowaliśmy także kolorystykę marki – z jednej strony nawiązaliśmy do tradycji instytucji, wykorzystując czerwień jako jej rozpoznawalny kolor i nadając jej głębi. Kompetencje i doświadczenie podkreśliliśmy przez wprowadzenie granatowo-grafitowego koloru, który przypomina o wiedzy, zaufaniu i biznesowej stabilności.

bottom of page